Головна » Статті » Інтернет-шахрайство. Практичні рекомендації |
Як не стати жертвою Інтернет-шахрайства ? У зв'язку з випадками зловживання довіри громадян до покупок в режимі он-лайн і збільшенням рівня недобросовісних продажів у мережі Інтернет, звертаємо Вашу увагу на головні аспекти, на які повинен звернути увагу покупець щоб уникнути недобросовісної поведінки продавців товарів у міжнародній мережі (а також, що має в першу чергу насторожити покупця). Отже головні рекомендації: 1. У торгуючої організації помимо юр. адреси повинна бути також фактична адреса. (повинні ж Ви керуючись, як мінімум статтями Закону «Про захист прав споживачів» знати куди звертатися з питань повернення, заміни неякісного товару тощо). 2. Повинні бути також вказані помимо мобільних телефонів і CDM, міські телефони (як Ви розумієте картка будь-якого мобільного оператора можна викинути або поміняти на іншу). 3. Магазин, в тому числі й інтернет-магазин, як правило не пропонує категорично такий спосіб оплати за товар - як передоплата (зазвичай це післяоплата, або рідше, за бажанням замовника - попереднє виставлення рахунку та оплата за замовлений товар). 4. Також одним з ознак шахрайства, є те, що будь-який з зацікавлених Вас товарів, позиціонується менеджерами фірми як такої, що є в наявності (що враховуючи специфіку продажу інтернет-магазинів є далеко не завжди дійсним). 5. Переважна більшість з популярних товарів і не тільки, представлених на сайтах пропонується помимо значно меншою ціною, на відміну від інших магазинів. 6. Як правило інтернет-магазини шахраї створюють на короткий період часу. По-скільки створення і наповнення інтернет-ресурсу є трудомісткою роботою, інтернет-шахраї нерідко дублюють сайти з аналогічною продукцією (інформація про компанію, головна сторінка сайту, опис товарів, фото і т.д.). 7. Часто шахраї розміщують на сайті фотографії свідоцтв, сертифікатів та інших документів, на яких неможливо прочитати їх зміст. 8. На телефонні дзвінки відповідає одна і таж людина яка представляється різними іменами і займаною ним посадою (сьогодні він менеджер Іван, завтра кур'єр Степан, післязавтра - директор Віктор Федорович !!!). При цьому фіктивно створюється видимість підприємства з великим штатом працівників. 9. Розповсюдженим також є відсутність на сайті контактного телефону (навіть моб.). Спілкування з покупцем відбувається виключно в режимі он-лайн, за допомогою email та ICQ. У даному випадку у Вас не буде гарантії отримати замовлений товар навіть на умові після оплати (у посилку можуть загорнути «ляльку»). 10. Покупцеві під будь-яким приводом відмовляються повідомити точну адресу компанії. Наприклад: "наш склад знаходиться в 20 км від міста, Вам буде незручно до нас їхати або "наш склад недавно переїхав, точної адреси я незнаю, десь в Харківському р-ні» і т.д. При цьому виключається можливість самовивозу товару і покупцеві добровільно-примусово нав'язується його доставка, а так можуть виникнути труднощі із здійсненням повернення, заміною товару, гарантійним обслуговуванням і т.д. І ще раз, як кажуть, задарма нічого не буває - навіть того сиру про який так часто згадують! Будьте обережні та уважні.
| |
Переглядів: 1234
| Теги: |
Всього коментарів: 0 | |